Description:
Abstract. This study aims to find out how the response of respondents about product innovation on Auto Print & Souvenirs, respondents' responses about purchasing decisions on Auto Print & Souvenirs and how the effect of product innovation on purchasing decisions on Auti print & Souvenirs. The research method used in this research survey while this type of research is descriptive and verifikatif research. Samples in this study as many as 100 respondents who is a car sales showroom in Bandung. Data analysis technique used is simple linear regression. The result of this research is the result of the responses of respondents about the product innovation in Auto Print & Souvenirs as a whole is considered good enough, the response of respondents about the purchase decision on Auto Print & Souvenirs as a whole is considered good enough. From the results of hypothesis testing found that product innovation significantly influence the purchase decision on Auto Print & Souvenirs.Keywords: Product Innovation, Purchase Decision Abstrak. Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui bagaimana tanggapan responden tentang inovasi produk pada Auto Print & Souvenirs, tanggapan responden tentang keputusan pembelian pada Auto Print & Souvenir dan bagaimana pengaruh inovasi produk terhadap keputusan pembelian pada Auto Print & Souvenirs. Metode penelitian yang digunakan dalam penelitian ini survei sedangkan jenis penelitian ini adalah penelitian dekriptif dan verifikatif. Sampel dalam penelitian ini sebanyak 100 orang responden yang merupakan sales showroom mobil di Kota Bandung. Teknik analisis data yang digunakan adalah regresi linier sederhana. Hasil dari penelitian ini adalah hasil tanggapan responden tentang inovasi produk pada Auto Print & Souvenirs secara keseluruhan dinilai sudah cukup baik, hasil tanggapan responden tentang keputusan pembelian pada Auto Print & Souvenirs secara keseluruhan dinilai sudah cukup baik. Dari hasil uji hipotesis didapatkan bahwa inovasi produk berpengaruh signifikan terhadap keputusan pembelian pada Auto Print & Souvenirs.Kata Kunci : Inovasi Produk, Keputusan Pembelian