Description:
Abstract. The purpose of research to find out how the implementation of sales promotion on Screamous Distros Bandung, to know the implementation of the price on the Screamous Distros Bandung, to know the consumer's purchase intention in Screamous Distros Bandung, to find out how much influence sales promotion of consumer purchase intention in the Screamous Distros Bandung, to find out how much influence the price of purchase intention on the Screamous Distros Bandung, and to find out how much influence sales promotion and price to consumer purchase intention in Bandung Screamous Distros. The research method used is survey method. The type of research conducted is verifikatif. The sampling technique used is accidental sampling. The sample in this research is 100 respondents who have made a purchase in Screamous Distros. Data collection techniques used are Multiple Linear Regeresi Analyst to know the direction of the relationship between independent variables with dependent variable. Implementation of sales promotion Screamous distributions can be said not good. Implementation of price Screamous Distro Bandung can be said not good. Customer feedback on sales promotion Screamous distributions, can be said not good. Customer response about the price of Screamous Distro can be said not good. Response consumer purchase intention Distro Screamous, can be said not good. The results of this study indicate the influence between sales promotion and price to consumer purchase intentions.Keywords: Sales Promotion, Price, Purchase Intention Abstrak. Tujuan penelitian untuk mengetahui bagaimana pelaksanaan promosi penjualan pada Distro Screamous Bandung, untuk mengertahui pelaksanaan harga pada Distro Screamous Bandung, untuk mengetahui minat beli konsumen pada Distro Screamous Bandung, untuk mengetahui seberapa besar pengaruh promosi penjualan terhadap minat beli konsumen pada Distro Screamous Bandung, untuk mengetahui seberapa besar pengaruh harga terhadap minat beli konsumen pada Distro Screamous Bandung, dan untuk mengetahui seberapa besar pengaruh promosi penjualan dan harga terhadap minat beli konsumen pada Distro Screamous Bandung. Metode penelitian yang digunakan adalah metode survey. Jenis penelitian yang dilaksanakan bersifat verifikatif. Teknik pengambilan sampel yang digunakan adalah accidental sampling. Sampel dalam penelitian ini adalah 100 orang responden yang pernah melakukan pembelian di Distro Screamous. Teknik pengumpulan data yang digunakan adalah Analis Regeresi Linier Berganda untuk mengetahui arah hubungan antara variabel independen dengan variabel dependen. Pelaksanaan promosi penjualan Distro Screamous dapat dikatakan kurang baik. Pelaksanaan harga Distro Screamous Bandung dapat dikatakan kurang baik. Tanggapan pelanggan mengenai promosi penjualan Distro Screamous, dapat dikatakan kurang baik. Tanggapan pelanggan mengenai harga Distro Screamous dapat dikatakan kurang baik. Tanggapan minat beli konsumen Distro Screamous, dapat dikatakan kurang baik. Hasil penelitian ini menunjukkan adanya pengaruh antara promosi penjualan dan harga terhadap minat beli konsumen.Kata Kunci: Promosi Penjualan, Harga, Minat Beli Konsumen.